0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

رومیزی خوشگل از کجا بخرم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه 20 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/04/13
نظرات وبلاگ 0

خیلی از افرادی که قصد خرید رومیزی و تکمیل کردن جهیزیه شان دارند همیشه این دغدغه و این سوال در ذهن شان وجود دارد که رومیزی خوشگل از کجا بخرم؟ شاید خریدن یک رومیزی زیبا، با کیفیت و قیمت مناسب یکی از مشکلاتی باشد که گاهی اوقات به آن دچار می شوید و نمی دانید که چطور باید آن را رفع کنید.

این مشکل مخصوصا برای تازه عروس هایی که می خواهند وسایل منزل شان را تهیه کنند بسیار پیش می آید و برای اینکه بتوانند ظاهری متفاوت و زیبا و با هزینه مناسب به منزل شان ببخشند همیشه مشکل دارند.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم و به این سوال که رومیزی خوشگل از کجا بخرم و یا اگر در تهران زندگی می کنید به سوال رومیزی از کجای تهران بخرم؟ به صورت کامل و جامع پاسخ دهیم. پس اگر قصد خرید رومیزی دارید حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

خرید رومیزی خشگل

چرا باید رانر بخریم؟

شاید این سوال در ذهن تان وجود داشته باشد که چرا باید رومیزی خرید کنیم. برای خرید رومیزی دلایل متفاوتی وجود دارد به طور مثال خرید رومیزی بازتابی از سلیقه شما و سبک دکوراسیون منزل شما است.

رومیزی ها علاوه بر زیباسازی همچنین باعث محافظت از میز در برابر لکه ها و انواع و اقسام کثیفی ها می شود و میهمانان شما می توانند اطمینان حاصل کنند که خانه فردی هستند که از همه جهت به تمیزی و زیبایی خانه اهمیت می دهد.

گاهی اوقات هم بعضی میزها در اثر ضربه دچار آسیب هایی می شود که شما با استفاده از رومیزی ها به راحتی می توانید آنها را مخفی کنید و این کار باعث می شود میز شما مانند روز اول تمیز و نو دیده شود.

بیشتر بخوانید: رانر چیست و کاربرد آن

خرید رومیزی

ویژگی های یک رومیزی خوب و با کیفیت

شما قبل از اینکه به این فکر کنید که یک رومیزی خوشگل از کجا بخرید باید بدانید یک رومیزی خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد تا بعد از خرید رومیزی از خریدتان پشیمان نشوید.

حتما هنگام خرید رومیزی به جنس استفاده شده در رومیزی دقت کنید و سعی کنید از رومیزی هایی خرید کنید که پارچه بکار رفته در آن از جنس نخ باشد. البته ناگفته نماند پارچه هایی که از جنس پلی استر هستند هم از مقاومت بسیار خوبی برخوردارند و به خیلی کم چروک می شوند.

مورد دیگری که باید هنگام خرید رومیزی باید به آن دقت داشته باشید طرح و نقش و نگار رومیزی است. شما باید با توجه به سبک منزل تان رومیزی خود را انتخاب کنید. به طور مثال بعضی منازل سبکی ساده و بدون نقش و نگار دارند که در نتیجه شما بهتر است از رومیزی های ساده استفاده کنید.

البته علاوه بر اینکه باید سبک و سیاق منزل را در نظر داشت بیشتر باید نوع و سبک طراحی میز را نظر بگیرید. تفاوتی نمی کند از رومیزی برای میز ناهار خوری می خواهید استفاده کنید و یا برای میز عسلی و یا برای دیگر قسمت ها.

بیشتر بخوانید: رومیزی مناسب میز ناهار خوری شیشه ای

رومیزی

رومیزی خوشگل از کجا بخرم؟

یکی از بهترین فروشگاه هایی که برای خرید رومیزی می توانید انتخاب کنید فروشگاه آقای طرح است. فروشگاه آقای طرح یکی از فروشگاه های بزرگ است که بیش از 350 هزار فالوور در اینستاگرام دارد. شما می توانید برای خرید از این فروشگاه هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام کنید.

خرید رومیزی از تهران

رومیزی از کجای تهران بخرم؟

اگر در شهر بزرگ تهران زندگی می کنید و به دنبال مرکزی برای خرید انواع رومیزی هستید ما به شما آقای طرح را پیشنهاد می کنیم. شما در آقای طرح می توانید انواع رومیزی های زیبا و خوشگل را مشاهده کنید و این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا باید از آقای طرحرومیزی خریداری کنیم. در این قسمت به مهمترین دلایلی که باعث می شود شما آقای طرح را برای خرید رومیزی انتخاب کنید می پردازیم:

1- قیمت منصفانه

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود شما آقای طرح را برای خرید رومیزی انتخاب کنید قیمت بسیار منصفانه این فروشگاه نسبت به دیگر فروشگاه ها هست. شما از این فروشگاه می توانید انواع رومیزی ها را با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنید و از خرید آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:جدیدترین ست رومیزی ها

خرید رانر در تهران

2- تنوع بالای محصولات

علاوه بر اینکه شما محصولاتی با قیمت مناسب می توانید تهیه می کنید همچنین بخاطر تنوع بالای محصولات هر سلیقه و پسندی که داشته باشید این فروشگاه بزرگ می تواند پاسخگوی آن باشد و به راحتی نیاز شما را برطرف کند.

3- اخلاق و مشتری مداری

یکی از مواردی که فروشگاه آقای طرح بسیار به آن اهمیت می دهد و واقعا برای آن ارزش قائل است اخلاق و مشتری مداری است. اگر شما تنها یک بار از فروشگاه آقای طرح خرید کنید عاشق رفتار و شیوه برخورد کارکنان این فروشگاه می شود. همچنین به طور یقین هر قولی که از این فروشگاه هنگام خرید دریافت کنید این فروشگاه بی برو برگرد به آن عمل می کند.

خرید رومیزی زیبا

4- ارسال سریع محصولات

شما هر کدام از رومیزی هایی که سفارش می دهید را آقای طرح در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال می کند. شما با خیال راحت و آسوده می توانید به آقای طرح اعتماد کنید و دقیقا در زمانی که هنگام خرید مشخص می شود محصول به دست شما می رسد.

5- کیفیت بالای رومیزی

علاوه بر تمام مواردی که در بالا گفته شد همچنین یکی از موارد مهمی که بسیار حائز اهمیت است کیفیت بالای رومیزی ها است. تمام محصولاتی که در فروشگاه آقای طرح وجود دارد از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و این مهمترین وجه تمایز آقای طرح نسبت به دیگر فروشگاه ها است.

رومیزی طرح جیران مشکی طلایی

خرید حضوری رومیزی و رانر با قیمت مناسب در تهران

خرید حضوری رومیزی مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه می‌توانید رومیزی را از نزدیک ببینید و لمس کنید، و از کیفیت و دوام آن مطمئن شوید. همچنین، می‌توانید از فروشنده در مورد جنس و ویژگی‌های رومیزی سوال کنید.در این قسمت به دغدغه و سوال خانم ها که رومیزی و رانر از کجا بخرم پاسخ داده می شودونکات مهمی را در مورد خرید حضوری رومیزی ورانر بیان میکنیم.

نکته برای خرید حضوری رومیزی 

  • قبل از خرید، اندازه میز خود را اندازه بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تا رومیزی مناسب با اندازه میز خود را پیدا کنید.
  • جنس و کیفیت رومیزی را بررسی کنید. رومیزی باید از جنس مرغوب و با دوام باشد.
  • از فروشنده در مورد قیمت رومیزی سوال کنید. قیمت رومیزی با توجه به جنس، کیفیت، و طرح آن متفاوت است.
  • حتماً قبل از خرید، رومیزی را لمس کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید. رومیزی باید نرم و لطیف باشد و به راحتی چروک نشود.

 برخی از نکات مهم در مورد خرید حضوری رومیزی

انتخاب فروشگاه مناسب

اولین قدم در خرید حضوری رومیزی، انتخاب فروشگاه مناسب است. برای انتخاب یک فروشگاه مناسب، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • سابقه و اعتبار فروشگاه
  • تنوع محصولات
  • قیمت محصولات
  • خدماتی که به مشتریان می دهند

بررسی کیفیت رومیزی

پس از انتخاب فروشگاه، باید به کیفیت رومیزی توجه کنید. برای بررسی کیفیت رومیزی، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • جنس رومیزی
  • دوخت رومیزی
  • رنگ و طرح رومیزی

مقایسه قیمت

قبل از خرید، قیمت رومیزی را در چند فروشگاه مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کنید.

خرید از فروشنده معتبر

برای خرید رومیزی، از فروشنده معتبر خرید کنید تا از کیفیت و دوام رومیزی مطمئن باشید.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک رومیزی با کیفیت و مناسب با سلیقه خود خریداری کنید.

فروشگاه حضوری اقای طرح

بعد از تمام توضیحاتی که در بالا داده شد در این قسمت از مقاله میخواهیم آدرس فروشگاه آقای طرح را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به صورت حضوری خرید کنید.از فروشگاه اقای طرح می توان به بهترین مرکز خریدرومیزی در تهران نام برد.

آدرس: تهران- لواسان- روبروی رستوران آویشن- مرکز خرید گلستان-ط3

فروش اینترنتی رومیزی و رانر 

فروش اینترنتی رومیزی و رانر مزایای زیادی دارد،برای کسانی که وقت برای بازار گردی و پاساژگردی ندارند.یا به دلیل دوری مسیر از فروشگاه مورد نظررفتن به محل فروشگاه با صرف وقت و هزینه زیادی همراه است خرید اینترنتی گزینه ای عالی می باشد.در این نوع خرید می‌توانید رومیزی و رانر را از هر کجا که هستید خریداری کنید، و از بین طیف وسیعی از محصولات با قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید به راحتی نظرات سایر خریداران را بخوانید و از کیفیت محصولات مطمئن شویدودیگر نیازی به رفتن به بورس رومیزی در تهران یا حتی شهرستان ها نیست.

 نکاتی برای خرید اینترنتی رومیزی و رانر

  • به سابقه و اعتبار فروشگاه توجه کنید. قبل از خرید از یک فروشگاه اینترنتی، حتماً به سابقه و اعتبار آن توجه کنید.
  • مشخصات محصول را به دقت مطالعه کنید. قبل از خرید، مشخصات محصول، از جمله جنس، اندازه، رنگ، و طرح را به دقت مطالعه کنید.
  • نظرات سایر خریداران را بخوانید. نظرات سایر خریداران می‌تواند به شما کمک کند تا از کیفیت محصول مطمئن شوید.
  • از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. برای خرید از فروشگاه‌های معتبر، از نماد اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود، اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه اینترنتی اقای طرح

فروشگاه اقای طرح برای ان دسته از مشتریان خوش ذوق خود امکان خرید از طریق وبسایت به نشانیaghayetarh.com را فراهم کرده تا در صورت عدم خرید حضوری بتوانند به راحتی محصول مورد نظرخود رااز طریق وبسایت اقای طرح خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:زیربشقابی از کجا بخرم؟

 سایت اقای طرح

فروش رومیزی در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین ابزارهای ارتباطی در دنیا، نقش مهمی در معرفی و عرضه محصولات جدید به مخاطبان دارند. در این میان، رومیزی‌های شیک و جدید نیز از جمله محصولاتی هستند که به‌واسطه شبکه‌های اجتماعی با استقبال زیادی از سوی کاربران روبرو شده‌اند.برای خرید انواع رومیزی شیک و جدید در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتساپ اقدام کنید. در هنگام خرید رومیزی، به عوامل مختلفی مانند رنگ و طرح دکوراسیون آشپزخانه، سبک زندگی و بودجه خود توجه داشته باشید. همچنین، باید به کیفیت و دوام رومیزی نیز توجه داشته باشید تا بتوانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید.

فروشگاه مجازی اقای طرح

فروشگاه حضوری واینترنتی اقای طرح با استفاده از شبکه مجازی اینستا گرام با ایدی(aghaye_tarh@)محصولات خود را به طیف وسیعی از افراد معرفی کرده است.که در شبکه های اجتماعی با استقبال زیادی از کاربران روبروشده است.افرادی که در فضای مجازی و اینستا فعالیت دارند به راحتی می توانند از طریق ایدی(aghaye_tarh@)محصولات با کیفیت و متنوع اقای طرح را ببینند و ثبت سفارش انجام دهند.

تصویر پیج اقای طرح

معرفی محصول فروشگاه اقای طرح

در این قسمت می خواهیم به معرفی زیبا ترین و پرفروش ترین محصول فروشگاه اقای طرح بپردازیم:

رومیز دانتل سلطنتی

رومیزی دانتل سلطنتی

 

رومیزی سلطنتی نوعی رومیزی است که با الهام از سبک دکوراسیون سلطنتی طراحی شده است. این رومیزی ها معمولاً از پارچه های گران قیمت و باکیفیت مانند مخمل، ابریشم یا ساتن ساخته می شوند و دارای تزئینات و نقش و نگارهای مجلل و پر زرق و برق هستند.رومیزی های سلطنتی معمولاً برای میزهای بزرگ و مجلل استفاده می شوند و می توانند جلوه ای بسیار زیبا و چشمگیر به دکوراسیون منزل یا محل کار ببخشند.

ویژگی های رومیزی سلطنتی

جنس:مخمل

رنگ:شیری،بژ

سایز:

عسلی سایز34*45

ست چهارتکه

مربع90*90

برای خریدکوسن سلطنتی کیلیک کنید.

سخن اخر

رومیزی ها یکی از عناصر مهم و کاربردی در دکوراسیون داخلی ما هستند که انتخاب درست ان میتواند به گونه ای بیان سلیقه و شخصیت ما باشد.امیدواریم شما را در این مقاله برای خرید رومیزی مناسب راهنمایی کرده باشیم و به پاسخ سوال"رومیزی از کجا بخرم"رسیده باشید.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی