0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

جدیدترین انواع رومیزی دانتل

زمان مورد نیاز برای مطالعه 15 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/05/30
نظرات وبلاگ 0

اگر قصد خرید رومیزی دانتل دارید و نمیدانید یک رومیزی خوب دانتل چه ویژگی دارد و یا با انواع طرح های رومیزی دانتل آشنایی کامل را ندارید ما قرار است در این مقاله به معرفی پنل دانتل، رومیزی آن و 6مورد از جدیدترین و پرطرفدارترین رانر و رومیزی‌های دانتل بپردازیم. شما هر کدام از این رومیزی ها را بتوانید میتوانید با بهترین قیمت و کیفیت از سایت آقای طرح خریداری کنید.

دانتل چیست؟

پنل دانتل پارچه ای ظریف است که جنس آن نخ‌کتان، ابریشم، سیم نازک طلایی  و یا نقره‌ای می‌باشد و طرح مشبک آن با دستگاه و یا با دست بافته می‌شود. پنل دانتل در سه نوع برجسته، کار شده و کار نشده می‌توان یافت. در دهه اخیر به دلیل زیبایی و ظرافت پنل دانتل و نقش های برجسته آن در رانر، رومیزی و کوسن مورد استفاده و توجه همگان قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌های پنل دانتل زمینه ساده و اشکال برجسته آن است.

 دانتل چیست

انواع طرح دانتل:

دانتل دو رنگ ترکیبی

دانتل گل برجسته کار شده

دانتل قیطون دوزی شده

دانتل دو رنگی طرح دار با طرح گل رز

دانتل طرح گل پنج پر

دانتل طرح بابونه

انواع طرح ورساچه

رومیزی دانتل چیست؟

از جمله زیباترین و پر طرفدار ترین ست های رومیزی در ایران، دانتل می باشد و در مدت کوتاهی توانسته جایگاه مناسبی را برای خود در میان رقبا مهیا کند. رومیزی دانتل که دارای طرح های متنوع و زیبا بوده، امروزه افراد زیادی را خود مشغول کرده و خریداری می شوند.

این رومیزی ها معمولا طرح های ظریف و بسیار زیبایی دارند که جلوه ی بی نظیری به منزل شما می دهد. رومیزی های دانتل را بهتر است با دکوراسیون کلاسیک ست کنید اما باز هم به سلیقه‌ و انتخاب شما بستگی دارد.

این ست‌ها با طراحی‌های زیبا و جذاب، فضایی آرام و شاداب در دکوراسیون منزل ایجاد می‌کنند. رومیزی‌ها معمولاً از پارچه‌های ساده‌ی مخمل و پنل دانتل ساخته می‌شوند. پنل دانتل می‌تواند در وسط یا حاشیه کار قرار گیرد.

رومیزی‌ها در رنگ‌های مختلف موجود هستند، بنابراین می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد. رومیزی‌ها را می‌توان برای تزئین میزهای مختلف در خانه استفاده کرد. آنها برای میز ناهار خوری، میز جلومبلی و حتی میز کار مناسب هستند. رومیزی‌ها می‌توانند به میز شما جلوه‌ای زیبا و شیک بدهند و فضایی صمیمی و دوستانه ایجاد کنند.

این رومیزی ها چون زمینه ی سفید یا شیری دارند، روی میزهای سفید رنگ یا دارای رنگ روشن جلوه ی بهتری خواهند داشت. همچنین بهتر است میزی که روی آن رومیزی دانتل قرار می گیرد، پایه بلند باشد تا لبه های تزیین شده از میز آویزان شده و خودنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین انواع رومیزی پارچه ساده 

رومیزی دانتل چیست

چند نکته حائز اهمیت در مورد نحوه انتخاب رومیزی:

اندازه رومیزی را متناسب با اندازه میز خود انتخاب کنید.

رنگ رومیزی را با دکوراسیون منزل خود مطابقت دهید.

طرح رومیزی را متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

رومیزی را با سایر لوازم تزئینی منزل خود هماهنگ کنید.

با پیروی از این نکات، می‌توانید رومیزی‌ای را انتخاب کنید که فضایی زیبا و شیک به منزل شما ببخشد.

بیشتر بخوانید: چطور انواع رومیزی را بشوریم؟

 رومیزی دانتل بزر

المان‌های رومیزی دانتل:

زیبایی

کیفیت

اندازه رومیزی

نوع استفاده

تعداد تکه های ست

طریقه شستشوی پارچه دانتل

شما برای شستشوی رومیزی‌ با جنس دانتل باید آن‌ها را درون یک ظرف آب گرم خیس قرار دهید.

سپس می‌بایست مقدار کمی پودر لباسشویی را به آب اضافه کنید(درواقع، با این کار شما توانسته‌اید درخشش و شفافیت اولیه پنل دانتل را به رومیزیتان بازگردانید.)

و در آخر آبکشی کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع رومیزی برای میز ناهار خوری

رومیزی های دانتل

طریقه خشک‌کردن پارچه دانتل

رومیزی‌های دانتل دارای بافت‌های حساس و ظریفی هستند؛ بنابراین برای خشک‌کردن این رومیزی‌ها نباید از خشک‌کن استفاده کنید. بهترین روش جهت خشک‌کردن رومیزی‌های دانتل قرار دادن آن‌ها در هوای آزاد است. همچنین جهت جلوگیری از رنگ‌پریدگی رومیزی باید رومیزی را به پشت پهن‌ کنید.

رومیزی دانتل را در محیط خنک و سایه‌دار قرار دهید. اگر رومیزی شما وزن کمی دارد، آن را آویزان کرده و در صورت سنگین بودن می‌توانید آن را روی سطح صافی پهن کنید. استفاده از سطوح صاف جهت پهن کردن رومیزی به علت جلوگیری از جا انداختن آن است.

برای اتو کردن رومیزی، از تمیز بودن کف اتو اطمینان حاصل کنید. یک پارچه نازک سفید را قبل از اتو کردن بر روی رومیزی خود قرار دهید تا از بروز لکه احتمالی جلوگیری شود. درجه اتو را در کمترین مقدار تنظیم کرده و به‌آرامی درجه را زیاد کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز فروش رانر در تهران

 رومیزی زری دوزی

1)رومیزی دانتل زری‌دوزی

زرى دوزى (گلابتون دوزى)، با نخ گلابتون صورت می‌گیرد. این نخ طبیعی در گذشته با طلای اصل ساخته می‌شد اما امروزه از طریق الیاف مصنوعی این نخ‌ها تولید می‌شوند. این نخ‌ها روکشی فلزی به رنگ طلایی و نقره‌ای دارند و در طرح‌های مختلف از رنگ‌های مختلف آنها استفاده می‌شود.
رومیزی دانتل زری‌دوزی مناسب برای سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن می‌باشد. رومیزی دانتل زری‌دوزی را می‌توانید با رنگ شیری وطرح و سایزهای متنوع ذیل از آقای طرح خریداری کنید.

رومیزی مربع: 1×1

رانر ناهارخوری: 135سانتی‌متر

رانر جلو مبلی: 90سانتی‌متر

عسلی: 34×45

ست 3‌تکه: رانر جلومبلی + 2 تا عسلی

ست 4‌تکه: رانر ناهارخوری + رانر جلومبلی + 2 تا عسلی

بیشتر بخوانید: زیباترین ست های کوسن و رومیزی

 دانتل ورساچه

2)رومیزی دانتل ورساچه

رومیزی دانتل ورساچه با جنس مخمل و پنل (قیطان دوزی) دانتل طرح ورساچه است که مناسب برای سبک دکوراسیون کلاسیک و اسکاندیناوی می‌باشد. رومیزی دانتل ورساچه موجود در دو رنگ شیری و طوسی با سایزهای متنوع قابل سفارش است که پیشنهاد ما بازدید و خرید از آقای طرح می باشد.

رومیزی مربع: 90سانتی‌متر

رانر ناهارخوری: 135سانتی‌متر

رانر جلو مبلی: 90سانتی‌متر

عسلی: 34×45

ست 3‌تکه: رانر جلومبلی + 2 تا عسلی

ست 4‌تکه: رانر ناهارخوری + رانر جلومبلی + 2 تا عسلی

بیشتر بخوانید: ایده های تزیین میز گرد

دانتل گل برجسته

3)رومیزی دانتل (گل‌برجسته)

رومیزی دانتل با جنس مخمل و پنل (قیطان دوزی) دانتل طرح گل برجسته است که مناسب برای سبک دکوراسیون کلاسیک و اسکاندیناوی می‌باشد. رومیزی دانتل قابل تولید در رنگ‌های شیری، بژ و طوسی می‌باشد که با سایزهای متنوع می‌توانند سال ها زیبایی و آرامش را به فضای زندگی شما هدیه دهند. اگر به دنبال رومیزی دانتل (گل برجسته) می‌گردید، پیشنهاد ما رومیزی دانتل آقای طرح می باشد.

رانر ناهارخوری: 160سانتی‌متر

رانر ناهارخوری: 140سانتی‌متر

رانر جلو مبلی: 90سانتی‌متر

عسلی: 34×45

ست 3‌تکه: رانر جلومبلی + 2 تا عسلی

ست 4‌تکه: رانر ناهارخوری + رانر جلومبلی + 2 تا عسلی

بیشتر بخوانید: رانر چیست و چه کاربردی دارد؟

 رومیزی دانتل بزر

4)رومیزی بزرگ دانتل

رومیزی‌ بزرگ دانتل با زمینه‌ی مخمل براق به‌همراه پنل زردوز، چه در وسط و چه در دورتادور کار و در رنگ شیری تولید شده است. این رومیزی با سبک چیدمان کلاسیک و اسکاندیناوی همخوانی دارد. برخی از خانم‌های باسلیقه و حساس که می‌خواهند میزشان کاملاً پوشیده شود؛ رومیزی بزرگ دانتل مناسب منزل‌شان است.

ابعاد قابل سفارش در سایت آقای طرح:

رومیزی 4نفره: 142×176

رومیزی 6نفره: 142×208

رومیزی 8نفره: 142×256

رومیزی 10نفره: 167×306

رومیزی 12نفره: 172×386

بیشتر بخوانید: رومیزی از کجای تهران بخرم؟

 رومیزی دانتل رویال ورساچه

5)رومیزی ورساچه رویال

رانر‌ ورساچه رویال با زمینه‌ی مخمل براق به‌همراه پنل ورساچه، در وسط کار و در رنگ شیری تولید شده است. این رانر با تمامی سبک‌های چیدمان مخصوا اگر خواهان سبک ژورنالی باشید، همخوانی دارد. رانر ورساچه رویال با سایز 160سانتی‌متر، بصورتی است که کل میز شما را نمی‌پوشاند و به‌راحتی می‌توانید با زیربشقابی و زیر لیوانی های دانتل چیدمان میز ناهار خوری خود را چشمگیرتر و ژورنالی‌تر کنید.

به‌زودی منتظر رونمایی از رومیزی ورساچه رویال در آقای طرح باشید...

6) رومیزی تور دانتل

رومیزی تور دانتل یک رومیزی دانتل ترک است بصورتی است که در وسط کار پارچه کتان بکار رفته و دورتادور آن با نخ و تور دانتل وارداتی ترک تزیین شده است.
رومیزی تور دانتل ترک شامل: رانر جلو مبلی و دو تا عسلی می‌باشد؛ همچنین قابل سفارش در رنگ‌های شیری، طوسی، مشکی به‌همراه پنل‌های رنگی نقره‌ای، طلایی و ... می‌باشد.

 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی