0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

10 تا از جدیدترین انواع رومیزی پارچه ای ساده

زمان مورد نیاز برای مطالعه 16 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/05/26
نظرات وبلاگ 0

می دانیم که ممکن است فکر کنید داشتن یک خانه زیبا و دلنشین هزینه زیادی دارد، اما اینطور نیست! در واقع، با توجه به جزئیات کوچک و کم هزینه مانند یک رومیزی پارچه ای ساده می توانید تغییرات بزرگی در فضای خانه خود ایجاد کنید. گاهی اوقات، خرید و استفاده درست از برخی وسایل و اکسسوری های خانه می تواند تمام چیزی باشد که برای ایجاد فضایی زیبا و دلنشین نیاز دارید.

یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین این جزئیات، رومیزی است. فرقی نمی کند که به دنبال رومیزی برای میز ناهارخوری یا میز جلو مبلی هستید، مهم است که با آگاهی خرید کنید تا بیشترین تأثیر را در فضای خانه خود داشته باشید.

یکی از مدرن ترین و پرکاربردترین انواع رومیزی، رانر است. رانر یک رومیزی باریک است که می توان آن را در وسط میز قرار داد. رانر می تواند به افزودن رنگ، الگو و بافت به میز شما کمک کند و همچنین می تواند به محافظت از میز شما از آسیب کمک کند.

رومیزی (رانر) پارچه ای ساده از انواع پارچه ها ساخته می شود، از جمله کتان، مخمل، ساتن و ... . آنها در انواع رنگ ها و طرح ها موجود هستند، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که با دکوراسیون خانه شما مطابقت داشته باشد.

اگر به دنبال یک رومیزی شیک، بادوام و مقرون به صرفه و درعین حال ساده و مینیمال هستید، ما 10مدل پرطرفدار رومیزی پارچه ای ساده را به شما بزرگواران معرفی می کنیم.

رومیزی ساده نخی

1.رومیزی (رانر) ساده نخی

رومیزی های نخی می توانند به راحتی تنوع رنگی بالایی را پیش روی شما قرار دهند. علاوه بر این شما می توانید به سادگی بر روی آنها قلاب دوزی کنید.

 می توانید برحسب سلیقه خود طرح های متفاوت همچون راه‌راه، چهارخونه، گلدار و ... را انتخاب نمایید.

برای دوره‌همی های دوستانه بسیار مناسب می باشد.

این نوع رومیزی ها نگهداری و مراقبت بسیار ساده ای دارند و می توانید آنها را در ماشین لباسشویی قرار دهید و درجه شست و شو را بر روی شست و شوی نرمال تنظیم نمایید.

2.رومیزی (رانر) ساده پلی‌استر

رومیزی پلی‌استر یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک رومیزی بادوام، زیبا و مقرون به صرفه هستند. این رومیزی ها از ترکیبی از پارچه های نخ و پلی استر ساخته می شوند و دوام و مقاومت بالایی دارند. همچنین می توانند ظاهری مشابه با رومیزی های نخی داشته باشند. رومیزی پلی‌استر برای جمع‌های دوستانه و دوره همی های عصرانه بسیار مناسب می باشد. ناگفته نماند که این نوع از رومیزی ها قیمتی به مراتب ارزان تر از رومیزی های نخی دارند.

اگر به دنبال یک رومیزی بادوام، زیبا و مقرون به صرفه هستید، رومیزی پلی‌استر یک انتخاب عالی برای شما است.

بیشتر بخوانید: انواع رومیزی برای میز ناهار خوری

رومیزی لنین ساده

3.رومیزی (رانر) ساده لینن

پارچه لینن، یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌های دنیا بشمار می‌آید. لینن از الیاف درخت کتان ساخته می‌شود و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. همچنین به راحتی چروک نمی‌شه.

لینن اولین بار در حدود 36000 سال پیش در اروپا استفاده شده و در مصر باستان به عنوان ارز مورد استفاده بوده است. امروزه، لینن هنوز هم یک پارچه محبوب برای انواع لباس‌ها، از جمله لباس‌های مجلسی تا لباس‌های روزمره است. همچنین برای روتختی، رومیزی و سایر لوازم خانگی استفاده می‌شود.

اگر شما به دنبال یک پارچه زیبا، بادوام هستید، لینن یک انتخاب عالی است. در اینجا چند نکته برای مراقبت از لینن آورده شده است:

آن را با آب سرد بشویید.

از سفیدکننده استفاده نکنید.

آن را با حرارت متوسط خشک کنید.

با مراقبت صحیح، رومیزی لینن شما سال‌ها دوام خواهد داشت.

4.رومیزی (رانر) ساده گونی‌بافت

رومیزی گونی‌بافت، از نوعی پارچه با نخ های پلی پروپیلن است که برای ایجاد یک ماده محکم و بادوام به یکدیگر بافته می شوند.

دارای بافتی درشت و درعین حال لطیف است که یادآور پارچه گونی کنفی است. استفاده از آن علاوه بر داشتن سبک جدید و مدرن از لحاظ  اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز فروش رانر در تهران

رومیزی ساده پارچه ای

5.رومیزی (رانر) ساده کتان

پارچه رومیزی کتان یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها برای رومیزی است. دلیل محبوبیت کتان این است که ساده و با اکثر دکوراسیون‌ها همخوانی دارد. پارچه رومیزی کتان معمولاً ساده و بدون طرح است، اما گاهی اوقات دارای گلدوزی یا نقش‌های ریز تزئینی نیز است. پارچه رومیزی کتان به دلیل بافت ضخیم خود، لکه‌برداری آن دشوار است.در اینجا چند نکته در مورد نحوه مراقبت از رومیزی‌های کتانی آورده شده است:

-قبل از شستشو، رومیزی را لکه‌گیری کنید.

-رومیزی را در ماشین لباسشویی با آب سرد و چرخه ملایم بشویید.

-از استفاده از سفیدکننده خودداری کنید.

-رومیزی را در خشک‌کن با دمای کم خشک کنید.

-رومیزی را پس از خشک شدن، با اتو صاف کنید.

با پیروی از این نکات، می‌توانید رومیزی‌های کتانی خود را برای سال‌ها سالم و زیبا نگه دارید.

6.رومیزی (رانر) ساده دانتل

رانر یا همان رومیزی دانتل، با پارچه‌های جذاب و پنل های دانتل(زردوز و ورساچه)؛ از جمله مدل‌های پرطرفدار در سال‌های اخیر هستند. این ست با طراحی‌ پارچه‌های ساده‌ی مخمل و بکارگیری پنل دانتل در وسط یا حاشیه کار ، فضایی آرام و شاداب در دکوراسیون منزل ایجاد می‌کنند. با انتخاب رنگ‌های زنده و هماهنگ با دکوراسیون پذیرایی و اتاق‌ها، دل‌ربایی این ست‌ها را بیشتر می‌کنند. آنها می توانند به میزهای غذاخوری، میزهای قهوه و حتی میزهای کنار تخت اضافه شوند. رانر دانتل را می توان با انواع پارچه ها، از جمله پارچه های مخمل، ساتن و ابریشم ست کرد. آنها همچنین می توانند با انواع گل ها، شمع ها و سایر تزئینات تزئین شوند.

اگر به دنبال یک راه برای افزودن لمسی از زیبایی و ظرافت به دکوراسیون منزل خود هستید، یک رانر دانتل یک انتخاب عالی است. آنها در طیف گسترده ای از سبک ها و قیمت ها موجود هستند، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که با نیازها و سلیقه شما مطابقت داشته باشد.

در اینجا چند نکته برای انتخاب یک رانر دانتل مناسب آورده شده است:

به سبک دکوراسیون منزل خود فکر کنید. آیا دکوراسیون شما سنتی، مدرن یا مینیمال است؟ رانر دانتل را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد.

به اندازه میز خود فکر کنید. رانر دانتل را انتخاب کنید که کمی بزرگتر از میز شما باشد. این به ایجاد یک جلوه ی زیبا و ظریف کمک می کند.

به رنگ رانر دانتل فکر کنید. رانر دانتل را انتخاب کنید که با رنگ های دیگر دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد. همچنین می توانید یک رانر دانتل با رنگی جسورانه را انتخاب کنید تا نقطه کانونی را ایجاد کند.

به طرح رانر دانتل فکر کنید. رانر دانتل را انتخاب کنید که با طرح های دیگر دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد. همچنین می توانید یک رانر دانتل با طرحی جسورانه را انتخاب کنید تا نقطه کانونی را ایجاد کند.

با پیروی از این نکات، می توانید یک رانر دانتل مناسب را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: رومیزی از کجا بخرم؟

رومیزی ساده دنتل

7.رومیزی (رانر) ساده ساتن

ساتن، پارچه‌ی کلاسیک از قرن‌های دور تا به امروز توانسته است، جایگاه خود را به خوبی در میان سایر رقبا حفظ کند. رومیزی جنس ساتن از الیاف پنبه ابریشم بافته می شود. معمولا از رومیزی های ساتن در عین حال که می تواند سادگی را به رخ بکشد،برای مهمانی های لوکس و رسمی استفاده می شود. این نوع از رومیزی ها زیبایی بسیاری دارند و با ظرافت خود می توانند میز ناهارخوری و یا میز جلومبلی شما را زیبا و لوکس نمایند. شست و شوی این نوع از پارچه خیلی راحت نیست و بعد از شست و شو نیاز به اتو کردن دارد.

مزایا:

- تنوع طرح و رنگ بسیار بالای آن باعث جلب رضایت طرفدارانش شده است.

- ویژگی بارز آن، نرمی و لطافت

- دارای دو رویه‌ی مات و براق

-تراکم بالا و عدم نیاز به آسترکشی

-ضد چروک بودن

- قابلیت زود خشک شدن

8.رومیزی (رانر) ساده پتینه آبرنگی

دلیل نام گذاری این رومیزی پتینه آبرنگی این است که در این نوع پارچه ها از هنر پتینه کاری استفاده شده است. پتینه کاری به سبکی از رنگ کاری می گویند که در آن رنگ های مختلف در کنار هم ترکیب می شوند. از این هنر برای تغییر دکوراسیون با رنگ کردن دیوار یا کاغذ دیواری ها استفاده می کنند.که البته می توان از رومیزی های پتینه آبرنگی در دکوراسیون منزل خود تغییر ایجاد کنید. در حال حاضر این رومیزی دارای طرفداران زیادی می باشد.

از لحاظ تنوع در طرح و رنگ، شاید کمتر پارچه‌ای پیدا شود که امکان چنین تنوعی را فراهم کند. استفاده از الگوهای کلاسیک و سنتی، به کاربردن طرح‌های فانتزی و واقعی و استفاده از رنگ‌های طبیعی و مصنوعی مواردی هستند که در این طرح بسیار دیده می‌شوند و از نقاط قوت رومیزی پتینهآبرنگی محسوب می‌شود.

مزایای:

-از کیفیت بالایی برخوردار است.

- کمی حالت مخملی داشته و طرح های روی آن کمی برجسته هستند.

- رنگ های بکار رفته در این نوع پارچه ها، ترکیبی از رنگ های تیره و روشن در کنار هم است.

- دارای استحکام و مقاومت کششی بسیار بالایی هستند.

- تنوع رنگی پارچه پتینهآبرنگی بسیار زیاد است. می توان مطابق با سلیقه های متفاوت از بین این نوع پارچه ها یکی را انتخاب کرد.

- ثبات رنگ رومیزی پتینه آبرنگی بصورتی می باشد که با شستشو رنگ و طرح خود را از دست نمی دهند.

بیشتر بخوانید: نحوه شستن انواع رومیزی

رومیزی ساده پتینه ای

9.رومیزی (رانر) ساده مخمل

رومیزی ساده مخمل یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی است. مخمل یک پارچه نرم و لطیف است که سایه روشن دارد و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در دسترس است. این رومیزی می‌تواند به فضایی لوکس و شیک تبدیل شود.

رومیزی ساده مخمل در اتاق نشیمن، اتاق خواب و فضای کار می‌تواند استفاده شود.

-در اتاق نشیمن می‌تواند به عنوان مرکزی جذاب و زیبا برای میز ناهار خوری و یا میز جلو مبلی که با قرار دادن لوازم دکوری و ظروف قهوه‌خوری  استفاده شود.

-در اتاق خواب می‌تواند برای قرار دادن آباژور، کتاب و لوازم شخصی استفاده شود.

-در فضای کار می‌تواند جلوه‌ی شیک و حرفه‌ای را به فضا ببخشد.

هنگام انتخاب رومیزی مخمل:

 - مهم است که رنگ‌ها و طرح‌های متناسب با سایر عناصر دکوری اتاق را انتخاب کنید.

- در اتاق نشیمن می‌توانید از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید.

- در اتاق خواب می‌توانید از رنگ‌های آرام و طبیعی استفاده کنید.

- در فضای کار می‌توانید از رنگ‌های خنثی و حرفه‌ای استفاده کنید.

رومیزی ساده مخمل یک اکسسوری زیبا و شیک است که می‌تواند به دکوراسیون داخلی شما علاوه بر سادگی و مینیمال بودن، جلوه‌ای لوکس و جذاب ببخشد.

10.رومیزی (رانر) ساده ابروبادی

رومیزی های ساده ابروبادی نیز نوعی از جنس مخمل هستند. مخمل ابروبادی یک پارچه نرم و لطیفی ست که به دلیل پرز هایش دارای سایه روشن است و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی موجود می باشد. این رومیزی می‌تواند به فضایی لوکس و شیک در عین حال مینیمال تبدیل شود.

11.رومیزی(رانر)دانتل ورساچه

رومیزی‌های دانتل ورساچه بسیار شیک و زیبا هستند و می‌توانند به دکوراسیون منزل شما جلوه‌ای خاص ببخشند. این رومیزی‌ها برای استفاده در مجالس رسمی و غیررسمی مناسب هستند و می‌توانند به میز غذاخوری، میز جلومبلی یا میز عسلی شما جلوه‌ای لوکس ببخشند.رومیزی‌های دانتل ورساچه معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به راحتی شسته و تمیز شوند. این رومیزی‌ها همچنین بسیار بادوام هستند و می‌توانند سال‌ها بدون از دست دادن زیبایی خود مورد استفاده قرار گیرند.رومیزی‌های دانتل ورساچه در انواع مختلفی موجود هستند و می‌توانند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شوند. این رومیزی‌ها یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که به دنبال یک رومیزی شیک، زیبا و باکیفیت هستند.

سخن آخر

حالا که با 10نوع پرطرفدار رومیزی ساده جدیدآشنا شدید؛ اگر به دنبال یک رومیزی جدید هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت آقای طرح بزنید. چراکه طیف گسترده ای از رومیزی های زیبا و با کیفیت را در طرح ها و رنگ های مختلف ارائه می دهد.

 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی