0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین مرکز فروش رانر در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه 9 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/05/19
نظرات وبلاگ 0

اگر به دنبال خرید رانر هستید و میخواهید با بزرگ ترین و بهترین مرکز فروش رانر در تهران آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما باشید. چون در این مقاله قصد داریم بهترین مراکزی که رانر را بهترین کیفیت و قیمت تولید می کنند و همیشه جدید ترین سبک ها و طرح ها را تولید می کنند را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید رانر و یا حتی رومیزی دارید بتوانید با خیال راحت از این مراکز تولید رانر در تهران خرید کنید.

رانر چیست

رانر چیست؟

رانرها، پارچه‌های مستطیل شکل و باریک از کالا و منسوجات خانه هستند که با جنس، رنگ و طرح‌های متفاوت، می‌توانند نمایی کاملا خاص و به روز را در خانه شما ایجاد کنند. رانرها معمولا عریض نیستند. اما طول آن‌ها می‌تواند به گونه‌ای باشد که تنها نقطه مرکزی میز یا سراسر طول آن را بپوشاند. بنابراین انتخاب طول رانر به شکل میز، سلیقه شما و طرح رانر بستگی دارد.

فرق رانر و رومیزی

رومیزی‌ها معمولا تمام سطح میز را می‌پوشانند و حتی گاهی از لبه‌ی میز تا نزدیکی‌های زمین ادامه پیدا می‌کنند، اما رانرها تنها بخشی از روی میز را می‌پوشانند.

استفاده از رومیزی به خانه‌تان حال‌و‌هوایی سنتی و قدیمی می‌بخشد اما رانرها بیشتر در دکوراسیون مدرن و مینیمال کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: رانر چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایای خرید رانر

مزایای خرید مستقیم از تولید کننده چیست؟

خرید مستقیم رانر از تولیدی، دارای مزایای بسیاری‌ست که در ذیل به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

1- قیمت مناسب

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید مستقیم از تولیدی، قیمت مناسب است. چراکه باعث حذف واسطه‌ها می‌شود.این موضوع می‌تواند در صرفه‌جویی هزینه‌های شما تاثیرگذار باشد.

2- کیفیت بهتر:

 وقتی که از خود تولیدی خرید می‌کنید، امکان دارد که به طور مستقیم با فرآیندهای تولید و کنترل کیفیت آشنا شوید. این به شما اطمینان می‌دهد که محصولاتی که دریافت می‌کنید، با کیفیت بالا و از جنبه‌های مختلف مطابق با انتظارات شما خواهند بود.

3- انعطاف پذیری بیشتر:

 با خرید مستقیم، می‌توانید در مورد جزئیات مانند طراحی، اندازه، رنگ و جزئیات دیگر با تولیدکننده مذاکره کنید و محصول دلخواه خود را ایجاد کنید.

4- پشتیبانی بهتر:

ارتباط مستقیم با تیم فنی و پشتیبانی راحت‌تر است؛ چون باعث می‌شود سریع‌تر و با دقت بیشتری به پاسخ سوالات، نیازها و مشکلات خود دست یابید.

5- حمایت از محصولات داخلی:

با این کار، به توسعه اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال کمک می‌کنید. این امر می‌تواند تأثیر مثبتی بر اقتصاد منطقه و کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: رومیزی از کجای تهران بخرم؟

رانر از کجای تهران بخرم

معرفی بهترین مراکز خرید رانر از تهران

با توجه به این مزایا، خرید مستقیم از تولیدی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای تهیه رانر باشد و تجربه خریدی رضایت‌بخش را برای شما ایجاد کند.

 

اگر ساکن شهرهای بزرگی مانند تهران هستید می توانید به بازار سری بزنید یا در تهران در پاساژهای مطرح یا خیابان شریعتی گشتی بزنید تا نمونه های رانر و کوسن‌های مختلف را از نزدیک ببینید.

 

همچنین این فرصت برای سایر شهرها یا شهرهای کوچک فراهم نیست تا به تهران بیایند یا با توجه به تنوع بیش از حد مدل‌ها ممکن است طرح مناسب برای دکوراسیون خانه شما در فروشگاه ها نباشد. بنابراین یک راه ساده برای دسترسی آسان تر به تنوع بیشتر جستجو در گوگل و سر زدن به فروشگاه های معتبر اینترنتی می باشد.

بیشتر بخوانید: زیباترین ست رومیزی و کوسن

 لوکیشن آقای طرح

1- آقای طرح

یکی از برندهای داخلی و مورد اطمینان، فروشگاه آقای طرح می‌باشد؛ که با تلاش و کوشش زوجی خوشفکر و با سلیقه در حدود 6سال پیش فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه برپایه‌ی مشتری‌مداری، امانت‌داری و حسن نیت استوار است. همچنین دارای کادری مجرب و دلسوز برای تولید محصولاتی با بهترین کیفیت می‌باشد.

ممکن است این سوال به ذهن‌تان خطور کند که چرا آقای طرح؟

  1. پاسخگویی به مشتریان در اسرع وقت
  2. مشاوره رایگان برای بهترین انتخاب
  3. تولید محصول در سریع‌ترین زمان ممکن
  4. امکان تعویض و مرجوعی محصولات
  5. استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه
  6. تنوع بالای محصولات

آدرس آقای طرح:

تهران، لواسان، بلوار امام‌خمینی، رو‌به‌روی رستوران آویشن، پاساژ گلستان، طبقه سوم، شرکت آقای طرح

2- بازار صالح آباد

یکی دیگر از بازارهایی که می توانید به صورت حضوری خرید کنید بازار رانر صالح آباد در تهران است. شما از این بازار هم به صورت تک و هم به صورت عمده می توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر در شهر دیگری زندگی می کنید نمی توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری از این بازار رانر مورد نظرتان را خریداری کنید.

آدرس بازار رانر صالح آباد تهران

بزرگراه آزادگان (غرب به شرق)، مابین بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا(صالح آباد غربی) ، خیابان شهید کلهر

سخن پایانی

در این مقاله ما سعی کردیم شما را با بهترین مرکز فروش رانر در تهران آشنا کنیم. شما با استفاده از این دو بازار می توانید بهترین و با کیفیت ترین رانر ها را با قیمت مناسب خریداری کنید. اگر به نظر شما بازار رانر دیگری در تهران وجود دارد که دارای کیفیت و قیمت مناسبی است حتما در قسمت نظرات سایت بیان کنید تا در صورت تایید داخل این مقاله قرار دهیم.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی