0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

رانر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه 13 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/03/07
نظرات وبلاگ 0

اگر نمی دانید که رانر چیست باید بدانید اگر می خواهید دکوراسیون منزل تان فقط ساده و تکراری نباشد می توانید از رانر استفاده کنید. رانر ها روی میز قرار می گیرند و شکل و شمایل میز را کاملا جذاب و زیبا می کنند. امروزه بعضی افرادی بجای اینکه از رومیزی استفاده کنند از رانر ها استفاده می کنند.

 افرادی هم هستند بخاطر اینکه از خط و خش میز جلوگیری کنند علاوه بر رانر از رومیزی هم استفاده می کنند تا آسیبی به میز وارد نشود. پس اگر علاقه مند شده اید که بدانید رانر چیست و چه کاربردی دارد و همچنین چطور میتوانید از رانرها بهترین استفاده ممکن را بکنید تا بتوانیدزیباترین میز را طراحی کنید.

کوسن گلدوزی شده

رانر چیست؟

بعضی از افراد امروزه بجای اینکه از رومیزی استفاده کنند از رانر ها استفاده می کنند. رانر یک پارچه باریک و بلند است که در طول میز قرار میگیرد و دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. رانرها معمولا در ابعاد 50 در 170 سانتی متری تولید می شوند که البته این مورد کاملا اختیاری است و شما با توجه به ابعاد میزتان می توانید رانر را سفارشی سازی کنید.

کاربرد رانرها

در بالا گفته شد که رانرها برای تزیین و زیبایی میزها استفاده می شوند. رانرها با توجه به رنگ و طرح هایی که تولید می شوند متنوع هستند و هر کدام زیبایی خاصی می توانند به میز شما ببخشند. اما اینکه چه نوع رانری انتخاب کنید کاملا بستگی به سلیقه شما دارد.

بعضی افراد ترجیح می دهند از یک رانر کوچک فقط در مرکز میز استفاده کنند در حالیکه بعضی افراد ترجیح می دهند بجای استفاده از رانر کوچک از یک رانر دراز که به اندازه طول میز است استفاده کنند. اما نکته ای که در تمام این موارد یکسان است ایجاد زیبایی بصری بیشتر بر روی میز و خارج کردن میز ناهار خوری از حالت یکنواخت و ساده خود است.

بیشتر بخوانید: چه رومیزی مناسب میز شیشه ای است؟

رانر کرم مناسب غذا خوری

چگونه یک رانر مناسب انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین قسمت های این مقاله در این قسمت است که می خواهیم به معیارها و نکات مهمی بپردازیم که باید هنگام خرید و انتخاب رانر حتما به آن ها توجه داشته باشید.

1-شکل و اندازه رانر:

حتما قبل از هر چیزی باید به این دقت کنید که رانری که می خواهید خریداری کنید باید به چه شکل باشد و چه اندازه ای داشته باشد. رانرها به با توجه به اینکه میز ناهار خوری شما مستطیل یا دایره یا بیضی و یا مربع است می تواند متفاوت باشد.

یک نکته مهمی که حتما باید در مورد اندازه رانر در نظر داشته باشید این است که حتما برای اندازه رانر از متر استفاده کنید و مثلا همین که بگویید که برای یک میز شش نفره یا چهار نفره رانر می خواهید کافی نیست و ممکن است رانر شما سایزی داشته باشد که متناسب با خواسته شما نباشد. پس حتما متر را بردارید و میز را اندازه گیری کنید و به صورت دقیق ابعاد رانری که می خواهید را بخرید را بگویید.

2- قیمت رانر:

دومین موردی که در انتخاب یک رانر مناسب مهم است قیمت رانری است که می خواهید تهیه کنید. اگر قصد دارید رانری تهیه کنید که قیمت بالا و کیفیت مناسب داشته باشد می توانید به سراغ رانرهایی که از جنس ترمه و خاتم کاری شده هستند بروید.

اما اگر هزینه ای که برای خرید رانر در نظر گرفته اید زیاد نیست و ترجیح میدهید محصولی با کیفیت مناسب و زیبا تهیه کنید باید به سراغ رانرهایی بروید که پارچه هایی از جنس پلی استر، کرباس یا پنبه دارند. این رانرها علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارند همچنین شستشوی آن ها هم کار بسیار راحت تری است.

3- ضخامت رانر:

سومین موردی که باید هنگام خرید رانر در نظر بگیرید این است که ضخامت رانر نه آن قدر زیاد باشد که جلوه ای زیبا نداشته باشد و نه آن قدر نازک باشد که باعث دیده شد زیر رانر شود. البته بعضی از رانر ها کلا به صورتی تولید می شوند که زیر آن ها مشخص باشد تا جلوه ای زیبا به میز بدهند.

رانرشیک مشکی طلایی

نحوه شستن رانررومیزی ها

شستشوی رانر ها به علت ظرافت وحساس بودن آن از اهمیت بالایی برخورداراست ویکی از دغدغه های خانم های باسلیقه می باشد.درصورتی که اصول شستشو رارعایت کنیم رانر رومیزی های ما طول عمر بیشتر و ماندگاری بالاتر خواهند داشت.درادامه شما را با5قدم برای شستشوی بهتر رانر رومیزی ها آشنا میکنیم.

1- به هیچ عنوان از ماشین لباسشویی استفاده نکنید

بهتر این است که رانر رومیزی های خود را به علت حساس بودن نوع پارچه و دوخت ظریف آن ها در ماشین لباسشویی نندازیدوبا دست خیلی آرام و بادقت بشورید.یا اگر قصد دارید با ماشین لباسشویی شستشوی رانر خود را انجام بدهید حتما تنظیمات ان را روی پارچه های حساس قرار دهید.

تنوع دررنگ خاص وزیبا

2- شستشوبا اب سردوبالا رفتن ماندگاری

پیشنهاد میکنیم برای جلوگیری از اسیب به رانررومیزی ها آن ها را با اب سرد بشوریدواز شستشو با اب گرم یا داغ به شدت بپرهیزید.زیرا که به بافت پارچه آسیب میزند.اگرقصد دارید با ماشین لباسشویی شستشوی رانر رومیزی را انجام دهید،دقت داشته باشید که تنظیمات آن برروی شستشو با آب سرد باشد.

3- قبل از خشک شدن اتو کنید

یکی دیگر از موارد مهمی که درشستشوی صحیح رانر رومیزی ها حائز اهمیت است،اتوکشیدن قبل از خشک شدن کامل ان می باشد.بهتراست برای جلوگیری از اسیب به بافت پارچه زمانی که کمی رطوبت دارد اتو با دمای متوسط کشیده شود.

4- به جنس پارچه توجه کنید

نکته بسیار مهمی که در شستشورانررومیزی ها شما عزیزان باید به آن توجه داشته باشید،نوع جنس پارچه می باشد.برخی از رانرها به دلیل نامرغوب بودن جنس پارچه باید تنها دراب قراردهیم وبدون هیچ مچاله کردن آن را اویزان کنید.یا اگر رومیزی شما سنگ دوزی شده باشد باید خیلی با ملاحظه ترشستشوی آن را انجام دهید.

رومیزی مخمل زرشکی

5- مواد شوینده مناسب

با انتخاب صحیح موادشوینده واستفاده درست از ان ها طول عمر رانر رومیزی های خود را افزایش میدهیم.بهتر است از مواد شوینده هایی اکه مخصوص پارچه های حساس می باشد استفاده کنیم.

 رانر دانتل سلطنتی

معرفی رانر های فروشگاه اقای طرح

فروشگاه آقای طرح با تولید جدیدترین انواع رومیزی، شال مبل، انواع کوسن و کالای خواب، یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه تولید محصولات دکوراتیو است. این فروشگاه در زمینه تولید رانر نیز فعالیت می کند و تنوع بالایی از رانر ها را با طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می کند.رانر های فروشگاه آقای طرح از جنس های مختلفی مانند کتان، مخمل، دانتل تولید می شوند.در اینجا به به معرفی زیباترین رانر های فروشگاه اقای طرح میپردازیم:

 رانر دانتل طوسی

1.ست رانر رومیزی دانتل

ست رانر رومیزی دانتل فروشگاه آقای طرح یکی از پرطرفدارترین محصولات این فروشگاه است. این ست شامل دو عدد رانر عسلی و یک عدد رانر جلو مبلی است که از جنس دانتل و با طرح های مختلف تولید می شود.رانر های این ست به صورت دستی دوخته می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این رانر ها برای تزیین میز های ناهار خوری، جلومبلی و عسلی بسیار مناسب هستند و جلوه ای زیبا و شیک به میز می دهند.

ویژگی های رانر رومیزی دانتل

  • جنس:دوخته شده از پارچه های با کیفیت ترکیه ای
  • در سه رنگ:بژ،شیری،طوسی
  • کار شده:با دست
  • شامل:

دو عدد عسلی 

یک عدد رانر جلو مبلی 90 

یک عدد رانر 140 ناهارخوری

برای خرید رانر دانتل سلطنتی کلیک نمایید.

رانر پتینه کرم طلایی

2.رانر ترکیبی آبرنگی

 ست رانررومیزی پتینه فروشگاه آقای طرح شامل دو عدد رانر با طرح و رنگ یکسان است. این ست را می توان برای میزهای جلو مبلی، میز ناهار خوری و حتی بوفه استفاده کرد. رانر ها از جنس مخمل هستند و دارای طرح های پتینه هستند که جلوه ای خاص به میز می بخشند. این ست ها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و در برابر لکه و سایش مقاوم هستند. آنها می توانند به هر فضایی ظاهری شیک و مدرن ببخشند.

ویژگی های رانر ترکیبی آبرنگی

  •  شامل: مربع 70*70 و ناهار خوری و جلو مبلی وست کامل 6 تیکه به همراه کوسن
  • جنس پارچه:مخمل پتینه و چرم مصنوعی
  • دارای رنگبندی:طوسی خردلی ،کرم طلایی،طوسی طلایی،طلایی اجری

برای خرید رانر ترکیبی کرم طلایی کلیک کنید.

 سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به صورت کامل به تعریف رانر و همچنین کاربردهای آن و نحوه شستشوی آن بپردازیم تا شما کامل با رانر آشنا شوید. همچنین به نکات مهمی که در هنگام خرید رانر باید به آنها دقت شود پرداختیم که شما با توجه به نیازی که دارید می توانید خرید خود را انجام دهید. اما اگر قصد خرید رانر با کیفیت و قیمت مناسب دارید حتما به محصولات فروشگاه آقای طرح نگاهی ویژه و خاص داشته باشید.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی