0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

ایده های تزیین میز گرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه 14 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/04/22
نظرات وبلاگ 0

یکی از وسایلی که به دکوراسیون منزل بسیار کمک می کند میز گرد است. میز های گرد به جذابیت و زیبایی بیشتر منزل بسیار کمک می کنند اما برای اینکه بتوانید میز گردی زیبا و جذاب داشته باشید باید بتوانید میز را به خوبی بچینید و زیبا کنید.
اما میزهای گردی که در منزل استفاده می شوند زیاد هستند به طور مثال میز ناهار خوری، میز قهوه، میز عسلی و... بخشی از میزهای گردی هستند که در منزل استفاده می شوند و برای چیدمان هر کدام از این موارد باید ایده هایی برای تزیین و چیدمان آن داشته باشید.
شاید الان با خودتان فکر کنید که چیدمان میز منزل کار سختی است و ایده ای برای تزیین و زیبا سازی آن ندارید. اما در این مقاله ما می خواهیم ایده هایی برای تزیین میز گرد منزل تان ارائه دهیم که شما با استفاده از این ایده ها می توانید منزلی بسیار شیک و زیبا تر داشته باشید.

ایده رومیزی برای میز ناهار خوری گرد

میز ناهار خوری را کجا قرار دهیم؟

قبل اینکه بخواهید به دنبال ایده هایی برای تزیین میز گرد منزل تان باشید باید ابتدا محل قرار گرفتن میز ناهار خوری را مشخص کنید. تعیین مکان قرار گرفتن میز ناهار خوری به فضای منزل شما بستگی دارد مثلا شما فضای محدودی دارید یا فضای بزرگ و یا اینکه در منزل تان حیاط دارید یا خیر که در این قسمت از مقاله به صورت کامل شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم.

1- قرار دادن میزناهار خوری در آشپزخانه

یکی از قسمت هایی که می توانید میز ناهار خوری تان را در آن جا قرار دهید فضای آشپزخانه است. با قرار گرفتن میز ناهار در آشپزخانه به راحتی می توانید به نوشیدنی ها و غذا ها دسترسی داشته باشید. همچنین اگر فضای آشپزخانه تان کوچک نباشد این کار می تواند به زیبایی بیشتر آشپزخانه کمک کند.

بیشتر بخوانید: رانر چیست و چه کاربردی دارد؟

چیدمان رومیزی میز ناهار خوری گرد

2- قرار دادن میز ناهار خوری در نشیمن

اگر توانایی قرار دادن میزناهار خوری در آشپزخانه را ندارید میتوانید میزتان را در نشیمن منزل قرار دهید. با قرار دادن میز گرد در فضای نشیمن می توانید یک سبک کلاسیک و زیبا در منزل ایجاد کنید که باعث می شود مبلمان منزل شما جلوه ای جدید پیدا کنند.

3- قرار دادن میز در حیاط یا بالکن

بعضی از افراد بخاطر اینکه منزل شان دارای فضای بزرگی است می خواهند علاوه بر استفاده از میز در داخل منزل در حیاط و یا بالکن هم استفاده کنند که این کار باعث می شود بتوانند از محیط زیبای بیرون استفاده کنند و از استرس یک روز خسته کننده و پر کار راحت شوند.

بیشتر بخوانید: رومیزی از کجای تهران بخرم؟

ایده های تزیین میز دایره ای

تزیین میز ناهار خوری گرد

میزهای گرد به دلیل شکل منحنی خود، فضای بیشتری را برای جابجایی صندلی ها فراهم می کنند و برای قرار دادن صندلی های چرخدار نیز مناسب تر هستند. همچنین، میزهای گرد برای فضاهای کوچکتر نیز گزینه مناسبی هستند، زیرا می توان آن ها را در گوشه اتاق قرار داد.

برای تزیین میزناهار خوری گرد، می توان از ایده های مختلفی استفاده کرد. در اینجا چند ایده ساده و کاربردی آورده شده است:

  • تزیین میز گرد با استفاده از رومیزی:

 رومیزی یکی از ساده ترین راه ها برای تزیین میزناهار خوری است. می توان از رومیزی های ساده یا طرح دار استفاده کرد. همچنین، می توان از دو یا چند رومیزی با طرح های مختلف به صورت لایه لایه استفاده کرد.برخی برای زیبا کردن میز خود از رومیزی گرد وشیک استفاده می کنند.

ر ومیزی کرد توری

  • تزیین میزناهار خوری با گلدان:

 گلدان های گل یکی از عناصر تزئینی پرطرفدار هستند. می توان از گلدان های بزرگ یا کوچک، گل های طبیعی یا مصنوعی، و گل های رنگی یا سفید استفاده کرد.تزیین میز گرد با گل رز،میخک،ارکیده،داوودی ولیلیوم فضارادلنشین میکنند.

تزیین میزگرد با گلدان

  • تزیین میز بااستفاده از شمعدان: 

شمعدان ها نیز می توانند جلوه زیبایی به میزناهار خوری ببخشند. می توان از شمعدان های ساده یا طرح دار، شمع های رنگی یا سفید، و شمع های بلند یا کوتاه استفاده کرد.

تزیین میز گرد باشمع

  • تزیین میز گردناهار خوری باسایل دکوری:

 وسایل دکوری مانند مجسمه ها، ظروف تزئینی و کتاب ها نیز می توانند برای تزیین میزناهار خوری استفاده شوند.

تزیین میز گرد با وسایل دکوری

چند ایده تزیین میزناهار خوری گرد با توجه به مناسبت های مختلف

میزناهار خوری گرد یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین وسایل در دکوراسیون منزل است. این میزها فضایی دنج و صمیمی برای سرو غذا و گفتگو فراهم می کنند و می توانند به زیبایی هر چه بیشتر فضای ناهارخوری کمک کنند.برای تزیین میزناهار خوری گرد با توجه به مناسبت های مختلف، باید نکاتی را در نظر گرفت. در ادامه به چند ایده برای تزیین میزناهار خوری گرد در مناسبت های مختلف اشاره می کنیم:

  • تزیین میزناهار خوری برای مهمانی شام:

 برای تزیین میزناهار خوری برای مهمانی شام، می توان از رومیزی های رسمی و وسایل دکوری شیک استفاده کرد. همچنین، می توان از گلدان های گل بزرگ و شمعدان های بلند استفاده کرد.

  • تزیین میزناهار خوری برای یک وعده غذایی خانوادگی: 

برای تزیین میزناهار خوری برای یک وعده غذایی خانوادگی، می توان از رومیزی های ساده و وسایل دکوری گرم و صمیمی استفاده کرد. همچنین، می توان از گلدان های گل کوچک و شمعدان های کوتاه استفاده کرد.

  • تزیین میزناهار خوری برای یک وعده غذایی عاشقانه

 برای تزیین میزناهار خوری برای یک وعده غذایی عاشقانه، می توان از رومیزی های قرمز و وسایل دکوری عاشقانه استفاده کرد. همچنین، می توان از گلدان های گل رز و شمعدان های قرمز استفاده کرد.

در نهایت، مهم ترین نکته در تزیین میزناهار خوری، رعایت سلیقه شخصی و هماهنگی وسایل تزئینی با یکدیگر است.

تزیین میز گردپذیرایی

ایده های تزیین میز گرد منزل

همان طور که در بالا مشاهده کردید ما توضیح کوتاهی در مورد محل قرار گیری میز گرد دادیم و شما با توجه فضایی که در اختیار دارید می توانید محل قرار گیری میز را مشخص کنید. اما بعد از تعیین و قرار دادن میز گرد نوبت به تزیین آن می رسد که در این قسمت از مقاله می خواهیم به ایده هایی جذابی برای تزیین میز بپردازیم.

1-اگر در منزل تان لوستر دارید بهتر است که میز گرد را زیر لوستر قرار دهید. با قرار دادن میز زیر لوستر حس تقارن و تعادل را افزایش می دهید و به زیبایی چند برابر منزل تان کمک می کنید.

2- برای زیبایی و تزیین میز گرد می توانید از یک گلدان که حاوی یک گل با ساقه بلند است استفاده کنید. حتما گلدان را در مرکز قرار دهید و سعی کنید از گلدانی و گلی استفاده کنید که ساده است.

بیشتر بخوانید: انواع پارچه های رومیزی

رومیزی برای میز گرد

3-برای اینکه زیبایی بیشتری به میز بدهید می توانید از رومیزی ها کمک بگیرید. استفاده از رومیزی باعث می شود علاوه بر اینکه از صفحه میز مواظبت شود و صفحه میز دچار خط و خش نشود همچنین باعث می شود کثیفی روی میز دیده نشود.

4-اگر به استفاده از رومیزی علاقه ای ندارید و می خواهید زیبایی میزتان بیشتر دیده شود می توانید از رانر ها استفاده کنید. رانر نمونه جدیدی از رومیزی است که تمام میز را نمی پوشاند و معمولا به درازای آن از ابتدا تا انتهای میز پهن می شود.

5-اگر هنگام صرف غذا می خواهید میزی زیبا و متفاوت نسبت به دیگران داشته باشید می توانید از زیر بشقابی استفاده کنید. استفاده از زیر بشقابی می توان مانع از آسیب رسیدن به میز ناهار خوری می شود و همچنین ظاهر جذابی به میز غذا بدهد و خوردن غذا را برای میهمانان شما دلپذیر تر کند.

 تزیین میز گرد پذیرایی

نکاتی برای تزیین میز گرد پذیرایی

  • تناسب با سبک دکوراسیون داخلی: میز گرد پذیرایی باید با سبک دکوراسیون داخلی هماهنگ باشد. برای مثال، اگر دکوراسیون داخلی شما مدرن است، می توانید از رومیزی و وسایل دکوری مدرن استفاده کنید. اگر دکوراسیون داخلی شما کلاسیک است، می توانید از رومیزی و وسایل دکوری کلاسیک استفاده کنید.
  • تناسب با مناسبت: میز گرد پذیرایی باید با مناسبت مورد نظر هماهنگ باشد. برای مثال، برای یک مهمانی رسمی، بهتر است از رومیزی و وسایل دکوری ساده و شیک استفاده کنید. برای یک مهمانی خانوادگی، می توانید از رومیزی و وسایل دکوری رنگارنگ و شاد استفاده کنید.
  • تعادل و تقارن: برای ایجاد تعادل و تقارن در تزیین میز گرد پذیرایی، باید وسایل دکوری را به طور متقارن روی میز بچینید. همچنین، باید وسایل دکوری را به اندازه کافی از هم فاصله دهید تا فضای کافی برای حرکت افراد وجود داشته باشد.
  • سادگی: تزیین میز گرد پذیرایی نباید بیش از حد شلوغ باشد. استفاده از وسایل دکوری زیاد می تواند باعث شلوغی و بی نظمی میز شود.

سخن پایانی

در این مقاله ما جدیدترین و جذاب ترین ایده های تزیین میز گرد را برای شما قرار دادیم که شما با استفاده از این ایده ها می توانید میز گردی زیبا و جذاب تزیین کنید و ظاهری متفاوت به آن بدهید. همچنین شما می توانید ایده های خود را در قسمت نظرات سایت قرار دهید و در صورت تایید آن را داخل مقاله منتشر کنیم.

 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی